Corporate sales trainer

Վայր` Yerevan, Armenia
Բաժին` HR & Organizational Development Directorate/ՄՌ կառավարման և կազմակերպական զարգացման տնօրինություն
Պարտավորություն` Full-time

KEY ACCOUNTABILITIES:
•Determine training needs by analyzing the staff performance, observing results reports, conferring with managers and consulting of the training team.
•Develop and implement sales training programs.
•Develop training assessments and gap analysis to determine requirements and opportunities for employee development.
•Develop individual results by maintaining policy and procedure resources; provide coaching and conduct training sessions.
•Maintain course materials, facilitator guides, learning aids, and reference materials.
•Produce training materials (participant and instructor's guides, training outlines, syllabus, handouts and visual aid materials).
•Participate in the recruitment process of trainers, supervise and ensure development of functional trainers;
•Design training material using a variety of instructional techniques or formats, such as role playing, simulations, team exercises, group discussions, videos or lectures.
•Coordinate training schedules with the hiring and training demands of the departments and business goals.
•Participate in the recruitment process of trainers, supervise and ensure development of functional trainers.
•Be involved in e-learning procedure, participate in creation of online training materials and courses.

EDUCATIONAL  BACKGROUND: University degree

SKILLS:
•Experience as a corporate trainer or similar role; 
•Knowledge of the methodology for creating training programs in soft skills, sales skills;
•Аbility to work in coaching format;
•Trainings portfolio is a plus;
•Sense of Empathy with an approach to view things from learners’ point of view; 
•Adaptability and willingness to maintain strong communication with company personnel and explore new techniques of self-improvement; 
•Excellent time and relationship management skills; 
•Critical-thinker and problem-solver;
•Proficient in MS Office especially PowerPoint 
•Fluency in Armenian, Russian and English languages.

WORKING EXPERIENCE: At least 3 years of experience in a relevant field.



Աշխատանքը Վեոն-ում ենթադրում է ունենալ գործարար էթիկայի բարձր մակարդակ, պահպանել մեր իրավական  պահանջները, ընկերության արժեքները և մեր Վարքագծի կանոնագրքի, ներքին քաղաքականությունների ու  ընթացակարգերի  պահանջները։ Մեր նորարարության և առաջինը լինելու ոգին արտացոլված է մեր հիմնական արժեքներում՝ լինել հաճախորդին նվիրված, նախաձեռնող, նորարար, համագործակցող և ազնիվ։ Ազնվությունը պահանջում է գործել էթիկայի պահանջներին համաձայն, բարեխիղճ և անկեղծ։
 
 
Մենք աշխատանքի հավասար հնարավորություններ ենք առաջարկում բոլորին, անկախ ռասայական պատկանելությունից, մաշկի գույնից,  սոցիալական ծագումից, կրոնից, սեռից, ազգային պատկանելությունից, սեռական կողմնորոշումից, տարիքից, քաղաքացիությունից, ամուսնական կարգավիճակից, հաշմանդամությունից կամ գենդերային ինքնությունից։
 
Սեղմելով «Դիմել սույն աշխատատեղին» կոճակը, դուք հաստատում եք, որ կարդացել, հասկացել և լիովին համաձայն եք  Դիմողների անձնական տվյալների մշակման ծանուցմանը։
ՎԵՈՆ Արմենիա ընկերությունը չի ընդունում ինքնակենսագրականներ աշխատանքի գործակալություններից։ Խնդրում ենք չուղարկել ինքնակենսագրականներ միջնորդ ընկերություններին,  ՎԵՈՆ-ի աշխատակիցներին կամ ՎԵՈՆ խմբի անդամ այլ ընկերությունների հասցեներին։ ՎԵՈՆ ընկերությունը պատասխանատու չէ այն ծախսերի համար, որոնք առնչվում են առանց պահանջի ներկայացված ինքնակենսագրական տվյալներին։

Դիմել