Վստահության րոպեներ

Եթե ձեր հաշվեկշիռը մոտ է 0-ի, իսկ այդ պահին հաշիվը վերալիցքավորելու հնարավորություն չունեք, օգտվե´ք «Վստահության րոպեներ» ծառայությունից: Ձեր հարցումով մենք ժամանակավորապես կլիցքավորենք ձեր հաշվեկշիռը, և դուք կկարողանաք շարունակել հաղորդակցվել:

  • Հավաքեք*141# հրահանգը
  • Զանգահարեք 064046 հեռախոսահամարով

*142# հրահանգը հավաքելով՝ կարող եք ստուգել այն գումարը, որը կարող եք ստանալ ծառայության շրջանակներում:

Յուրաքանչյուր մեկ հաջողված հարցման արժեքը կազմում է 29 դրամ:

  • Եթե բջջային կապի ձեր ծախսերը վերջին 3 ամիսների ընթացքում գերազանցել են 30000 դրամը, ապա «Վստհության րոպեների» գումարը կկազի 9000 դրամ, ընդ որում ձեր հաշվեկշռի մնացորդը պետք է լինի -100-ից 500 դրամ:
  • 10000-ից մինչև 30 000 դրամ ամսական բջջային ծախսերի դեպքում «Վստահության րոպեների» գումարը կկազմի 6000 դրամ: Ձեր հաշվեկշռի մնացորդը պետք է լինի -100-ից 500 դրամ:
  • 2500-ից մինչև 10000 դրամ ամսական բջջային ծախսերի դեպքում «Վստահության րոպեների» գումարը կկազմի 2100 դրամ, ընդ որում ձեր հաշվեկշռի մնացորդը պետք է լինի -100-ից 500 դրամ:
  • 1000-ից մինչև 2500 դրամ ամսական բջջային ծախսերի դեպքում «Վստահության րոպեների» գումարը կկազմի 600 դրամ, ընդ որում ձերհաշվեկշռի մնացորդը պետք է լինի -100-ից 100 դրամ:
  • Ամսական 1000 դրամից պակաս ծախսի դեպքում, ձեր հաշվին կարող է փոխանցվել 300 դրամ, իսկ ծառայության պատվերը հնարավոր է ձեր հաշվեկշռի մնացորդը 100-ից 100 դրամ լինելու դեպքում:
  • «Վստահության րոպեներ» ստանալ ինչպես «տեղական» ցանցում, այնպես էլ ռոումինգում:
  • Ծառայությունը հասանելի է կանխավճարային հաշվարկային համակարգի այն բաժանորդներին, որոնք «Beeline» հեռախոսահամարից օգտվում են 3 ամսից ավելին:
  • Ծառայությունը չի տրամադրվում, եթե համարը արգելափակված է:
  • Փոխանցված գումարի գործողության ժամկետը 3 օր է, որի ավարտից հետո «Վստահության րոպեների» գումարը ավտոմատ կերպով կգանձվի ձեր հաշվից, նույնիսկ եթե հաշվի վրա միջոցներ դեռ չկան: Հերթական անգամ «Վստահության րոպեներ» կարելի է ստանալ նախկինում փոխանցված գումարի գանձումից հետո` 2 օր անց:
  • «Վստահության րոպեների» ընդունման ապաարգելափակման չեղարկումն իրականացվում է «Beeline» վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ բաժանորդի գրավոր դիմումի հիման վրա և անձմագիրը ներկայացնելու դեպքում: