Զանգերի կենտրոնի մասնագետ

Место нахождения: Yerevan, Armenia
Отдел: Customer Care Department/Զանգերի կենտրոնի ծառայություն
Обязательство: Shift Schedule

Հիմնական պարտականություններ`

Հեռախոսով հաճախորդներին ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների համակարգի գործունեության վերաբերյալ տեղեկատվական սպասարկման ապահովում
Հաճախորդների բանավոր հարցումների հիման վրա տվյալների հավաքագրման ապահովում
Սպասարկման կենտրոնների կողմից հայտերի կատարման նկատմամբ հսկողության ապահովում
Համապատասխան ապրանքների և ծառայությունների վաճառքի իրականացում հեռախոսի միջոցով
Հերթափոխային գրաֆիկով աշխատելու պատրաստակամություն:

Կրթություն`
Բարձրագույն, ցանկալի է տեխնիկական 

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

ԻՏ տեխնոլոգիաների գործառնական ֆունկցիաների իմացություն;
Գիշերային հերթափոխով աշխատալու պատրաստակամություն;
Հաղորդակցվելու և կոնֆլիկտային իրավիճակներում մարդկանց հետ շփվելու ունակություն;
Գրագետ, հստակ և անթերի խոսք;
Պատասխանատվության զգացում;
Սովորելու բարձր ունակություն և լավ հիշողություն;
Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու կարողություն;
Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների վարժ տիրապետում;
Աշխատանքային փորձը համապատասխան ուղղությամբ


Լրացուցիչ արտոնություններ՝

Լիարժեք բժշկական ապահովագրություն;
Ծառայողական բջջային կապ.

Աշխատանքը Վեոն-ում ենթադրում է ունենալ գործարար էթիկայի բարձր մակարդակ, պահպանել մեր իրավական  պահանջները, ընկերության արժեքները և մեր Վարքագծի կանոնագրքի, ներքին քաղաքականությունների ու  ընթացակարգերի  պահանջները։ Մեր նորարարության և առաջինը լինելու ոգին արտացոլված է մեր հիմնական արժեքներում՝ լինել հաճախորդին նվիրված, նախաձեռնող, նորարար, համագործակցող և ազնիվ։ Ազնվությունը պահանջում է գործել էթիկայի պահանջներին համաձայն, բարեխիղճ և անկեղծ։
 
 
Մենք աշխատանքի հավասար հնարավորություններ ենք առաջարկում բոլորին, անկախ ռասայական պատկանելությունից, մաշկի գույնից,  սոցիալական ծագումից, կրոնից, սեռից, ազգային պատկանելությունից, սեռական կողմնորոշումից, տարիքից, քաղաքացիությունից, ամուսնական կարգավիճակից, հաշմանդամությունից կամ գենդերային ինքնությունից։
 
Սեղմելով «Դիմել սույն աշխատատեղին» կոճակը, դուք հաստատում եք, որ կարդացել, հասկացել և լիովին համաձայն եք  Դիմողների անձնական տվյալների մշակման ծանուցմանը։
ՎԵՈՆ Արմենիա ընկերությունը չի ընդունում ինքնակենսագրականներ աշխատանքի գործակալություններից։ Խնդրում ենք չուղարկել ինքնակենսագրականներ միջնորդ ընկերություններին,  ՎԵՈՆ-ի աշխատակիցներին կամ ՎԵՈՆ խմբի անդամ այլ ընկերությունների հասցեներին։ ՎԵՈՆ ընկերությունը պատասխանատու չէ այն ծախսերի համար, որոնք առնչվում են առանց պահանջի ներկայացված ինքնակենսագրական տվյալներին։

Применять